DBase kan pludselig ikke gennemløbe hele D~
Fra : S.E.

Dato : 03-08-04 09:43

Hej NG,

Bruger Delphi 7 og en DBase med ca 3400 poster, når jeg laver følgende kode:

DiasTab.DisableControls;
DiasTab.First;
While not DiasTab.Eof Do
Begin
DiasTab.Edit;
DiasTab.FieldByName('Diaspictur').AsString:='';
DiasTab.Post;
DiasTab.Next;
End;{While not DiasTab.Eof Do}
DiasTab.EnableControls;

Stopper den efter 2840 poster, hvis jeg prøver at benytte et andet indeks
sker det samme, bare efter 2840 andre poster. Er der nogen der sige hvad jeg
gør galt ???

På forhånd tak

Steen

Fra : Harald

Dato : 03-08-04 10:00

"S.E." <ccc28739@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sker det samme, bare efter 2840 andre poster. Er der nogen der sige hvad

Jeg vil gætte på en fejl i datafilerne, prøv at reparere/reindexere.

/HK

Fra : S.E.

Dato : 04-08-04 11:09

Tak, en reindeksering løste problemet