Svømmeundervisning i KBh/Frederiksberg
Fra : Marianne

Dato : 03-08-04 09:26

Hej

Hvor finder jeg mon svømmeundervisning til en 7-årig i Kbh/Frederiksberg. Nu
har jeg søgt på nettet 1/2-times tid, men finder kun årsgamle holdoversigter
og idrætsforeninger, som nok beskriver mesterskaber og medaljer, men intet
om svømmeundervisning - og med telefontider 1-2 gange om ugen i en *meget*
afgrænset periode.

Jeg har indtryk af, at man skal være hurtigt ude?!

mvh
marianne

Fra : Marianne

Dato : 03-08-04 11:16

Jeg fandt en selv - www.kbh-kfum.dk hvis nogen andre skulle være
interesserede.

mvh
marianne

Fra : Cat

Dato : 03-08-04 18:48

"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg fandt en selv - www.kbh-kfum.dk hvis nogen andre skulle være
> interesserede.
>
> mvh
> marianne

Den nåede jeg ikke at læse, før jeg sendte.

Min datter har brugt det siden hun var ca. 4 år. De er gode.

Tine

Fra : Cat

Dato : 03-08-04 18:47

> [...]
> afgrænset periode.
>
> Jeg har indtryk af, at man skal være hurtigt ude?!

Prøv KFUM's svømmeklub, og ja - du skal ud NU!

Her: http://www.kbh-kfum.dk/

Tine

Fra : Winnie feldtmose

Dato : 03-08-04 21:04

Hvis du ikke har kunne få plads der og er dre Ruth Anker Scales
svømmeskole... der er afd. på Hillerødgade svømmehal... ellers har hun i
Emdrup badet, Hjortespring og Værebro så der er lidt forskelligt kan ikke
lige nr. i hovedet men søg på Ruth Scales Svømmeskole

Winnie