Hjælp til script.
Fra : Fynbo

Dato : 02-08-04 13:41

Hej.
Har lavet en side med et "Tooltip" script
Men kan ikke få det til at virke.
Det virker fint når jeg ser det på egen pc,
men når jeg uploader det så duer det ikke.
Siden kan ses her www.test.katrine2003.dk
Nogen der har en ide til hvad der går galt?

Fynbo

Fra : *XxX*

Dato : 03-08-04 00:02

"Fynbo" <Fynbo@t.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Har lavet en side med et "Tooltip" script
> Men kan ikke få det til at virke.
> Det virker fint når jeg ser det på egen pc,
> men når jeg uploader det så duer det ikke.

Hvad er det der ikke dur?, skal det komme et billede i midten eller kommer
den slet ikke frem ved dig? Jeg han godt se en firkant af nogle pletter og
så noget tekst inden i.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-08-04 15:16

Fynbo wrote:
> [...]
> men når jeg uploader det så duer det ikke.
> Siden kan ses her www.test.katrine2003.dk
> Nogen der har en ide til hvad der går galt?

Den klassiske fejl. ;)

Du har i dit script angivet billederne i tooltip-boksene til at hedde
PICT0002.jpg, PICT0006.jpg, PICT0009.jpg, PICT0017.jpg og PICT0018.jpg.

På serveren hedder billederne PICT0002.JPG, PICT0006.JPG, PICT0009.JPG,
PICT0017.JPG og PICT0018.JPG.

Så længe du arbejder på egen harddisk, betyder det ikke noget. Men på nettet
er det vigtigt at overholde forskellen på små og store bogstaver, når man
linker til noget.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Fynbo

Dato : 02-08-04 15:31

> [...]
> PICT0002.jpg, PICT0006.jpg, PICT0009.jpg, PICT0017.jpg og PICT0018.jpg.
>
> På serveren hedder billederne PICT0002.JPG, PICT0006.JPG, PICT0009.JPG,

PLONK ... Selvfølgelig, Erik...
Havde stirret mig blind på det.. Havde fået rettet de nederste .JPG
men ikke de øverste...

Tusind tak for hjælpen..

Fynbo

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-08-04 10:38

Fynbo skrev:

> PLONK ...

Til information. Plonk bruges normalt til at angive at man putter
en skribent i sit killfilter, og dermed ikke gider læse mere af
hvad vedkommende skriver.

På resten af dit indlæg ser det ikke ud til at du er irriteret på
Erik - men din brug af plonk kan altså få nogen til at tro at du er
stærkt irriteret.

Se evt. ordforklaringen her:
<http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#killfile>
--