Pubertet
Fra : Eva

Dato : 01-08-04 13:30

Hej NG

Hvor gamle var jeres børn, da I kunne mærke (og se), at de var ved at komme
i puberteten?

Mvh
Eva

Fra : T.Jørgensen

Dato : 01-08-04 14:50

"Eva" <eva__pedersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Hvor gamle var jeres børn, da I kunne mærke (og se), at de var ved at
> [...]
Jeg har en søn, som begyndte puberteten allerede inden 13 års alderen. Vi er
der endnu, han er om to måneder 14år . Puha, og god fornøjelse.

Mvh. Marianne

Fra : Simon Nielsen

Dato : 01-08-04 16:31

"Eva" <eva__pedersen@hotmail.com> wrote in message
> Hej NG
>
> Hvor gamle var jeres børn, da I kunne mærke (og se), at de var ved at
komme
> i puberteten?

Jeg kender nogen hvis dater kom i puberteten som 12-årig.

Jeg selv startede omkring de 13-14 år. Men hedigvis er det nogle år tilbage
nu

Mvh
Simon

Fra : Mette

Dato : 01-08-04 17:07

"Simon Nielsen" <news@REMOVETHISsiho.dk> skrev i en meddelelse

> "Eva" <eva__pedersen@hotmail.com> wrote in message

> komme
>
> Jeg kender nogen hvis dater kom i puberteten som 12-årig.

Jeg begyndte som 9-årig med bryster og var 11 da jeg fik min mens. Så
egentligt startede puberteten allerede da jeg var 9, hvor jeg blev lun på en
dreng, smed al legetøjet ud, begyndte at eksperimentere med sminke..*g*.
Uvoren blev jeg dog førsty som 13årig

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-08-04 11:37

Eva wrote:
> Hej NG
>
> Hvor gamle var jeres børn, da I kunne mærke (og se), at de var ved at
> komme i puberteten?

det kommer jo an på hvad man betragter som at komme i puperteten... for
nogen er det når de første "voksen"tegn kommer, som kønshår og lignende....
for andre er det når de kommer i den seriøse "jeg er voksen nu"alder....
generelt tror jeg det lander omkring 9-11 års alderen med det første, men
det andet slår igennem omkring 12-14 års alderen for de fleste, piger ofte
lidt tidligere end drenge...

--
Knus, Sabina
Bemærk: vi holder oprydnings salg: