Er kødbenet for lille...??
Fra : Vicki

Dato : 01-08-04 07:21

Hejsa..

dette er tippis aller første kødben. jeg sagde godt nok til slagteren
at det var en meget lille hund så kødbenet var nok for stort..

men nøjj det er en lækker ting for tippi...

http://www.vicksen.dk/tippikoed1.jpg

stort ik he he

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 01-08-04 08:36

"Vicki" <vicksen@adslhome.dk> wrote in message
> Hejsa..
>
> dette er tippis aller første kødben. jeg sagde godt nok til slagteren
> at det var en meget lille hund så kødbenet var nok for stort..
>
> men nøjj det er en lækker ting for tippi...

he he sådan et ben gav jeg også min hund. Det sjove var at se når det skulle
flytttes hen i "hulen"

Peter

Fra : René

Dato : 01-08-04 09:11

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> wrote in message

> "Vicki" <vicksen@adslhome.dk> wrote in message

*g*Hvad med katten der, går den også til fadet.

*g*

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-08-04 14:07

> [...]
> at det var en meget lille hund så kødbenet var nok for stort..
>
> men nøjj det er en lækker ting for tippi...

hehe det ser sq sjovt ud

Sådan et ben cirka halvere min vuffer på en dags tid hvis han får lov, men
han er nu også en anelse større end Tippi.

Mvh MArtin

-- Og Kemba der lige så stille smelter i solen --

Fra : Vicki

Dato : 01-08-04 18:36

vicksen@adslhome.dk (Vicki) wrote in message news:<4f04291b.0407312220.43cdda39@posting.google.com>...
> [...]
> at det var en meget lille hund så kødbenet var nok for stort..
>
> men nøjj det er en lækker ting for tippi...

ja det er en smule stort det ben der...

men jeg tror hun syns jeg er verdens bedste moar...