Menu problem
Fra : jan

Dato : 31-07-04 10:49

jeg har lavet en rulle menu på min hjemmeside, problemet er at
jeg har temlig mange sider, og skal opdaterer alle sider hver
gang jeg laver endnu en side, er jeg ved at være mega træt af,
det tager jo 100 år og en weekend at ændre 50 sider og tit endnu
flere sider.

min form ser sådan her ud

<form>
<select
onChange="window.open(this.options[this.selectedIndex].value,'_se
lf')">
<option selected>Menu</option>
<option value="XXXXX.htm">XXXXX</option>

</select>
</form>

findes der ikke en mulighed for at denn form kan opdaterer sig
selv på alle sider

jan

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : A.N.

Dato : 31-07-04 12:38

Hej Jan

Du laver ny side med menuen .
Derefter går du til den side hvor menuen skal på, sætter curseren der hvor
den skal være, og går op i
indsæt/webkomponent/medtaget indhold /og vælger side, så kommer der en boks
hvor du finder den nye
side med menuen og vælger OK.
Du kopierer den så ind på hver side du har, men det er kun en gang, derefter
kan laver du rettelserne i den nye side og rettelsen kommer på alle de
andre.
Axel

Fra : jan

Dato : 31-07-04 15:59

A.N. wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
derefter
> kan laver du rettelserne i den nye side og rettelsen kommer på alle de

når jeg vælger webkomponent kan jeg kun vælge erstatning, er det en
opsætningsfejl?

eller findes der en kode jeg kan sætte ind i den kode jeg allerede har

jan

Fra : A.N.

Dato : 31-07-04 16:09

Hej igen

Er du inde på dit websted, når du prøver?.

Fra : jan

Dato : 31-07-04 17:13

A.N. wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Hej igen
>
> Er du inde på dit websted, når du prøver?.

nej for jeg bruger ikke FP til at uploade mine sider

jeg laver hele siden på min HD, og uploader den når den er færdig

jan