Lidt OT, men hvordan
Fra : knm

Dato : 30-07-04 07:33

Hvordan er det nu lige man sorterer indlæg fra en bestemt person. Jeg har
haft dette på en bestent person herinde, men nu dukker de lige pludselig op
igen....

På forhånd tak...

Fra : Henrik Lumholdt Søre~

Dato : 30-07-04 09:59

Du går inder under message eller beskeder på dansk, der klikker du ind på
block sender eller bloker afsender så skulle du være iorden,

Vh. Pernille.

Fra : knm

Dato : 30-07-04 14:34

"Henrik Lumholdt Sørensen" <Henriklumholdt@hotmail.com> wrote in message
> Du går inder under message eller beskeder på dansk, der klikker du ind på
> block sender eller bloker afsender så skulle du være iorden,

Hej Pernille,

Tusind tak for det....

//Karina

Fra : Nette

Dato : 30-07-04 11:04

"knm" skrev

> [...]
> haft dette på en bestent person herinde, men nu dukker de lige pludselig

Det kan være fordi vedkommende har skiftet emailadresse. Jeg havde netop
forleden det samme problem.
Pernille har forklaret, hvordan du klarer det.

Nette