Eksternt diskettedrev til Dell bærbar
Fra : Christian Jørgensen

Dato : 06-05-01 17:44

Da mit diskettedrev til min Dell Latitude bærbar er gået i stykker, så
tænkte jeg på om man ikke kunne købe et diskettedrev som man bare satte til
parallelporten eller com/usb-port?
Det er sikkert helt vildt dyrt hvis jeg skal købe et diskettedrev hos
Dell... jeg kan ikke finde nogen priser på deres side.

Nogen der kender noget til eksternt drev??

Mvh

Christian

Fra : Henning

Dato : 06-05-01 21:03

On Sun, 6 May 2001 18:44:13 +0200, "Christian Jørgensen"
<gubbar@fnuck.dk> wrote:

> [...]
>Det er sikkert helt vildt dyrt hvis jeg skal købe et diskettedrev hos
>Dell... jeg kan ikke finde nogen priser på deres side.

Har du ikke tre års garanti på maskinen?

Henning
hsb@image.dk

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 07-05-01 08:18

Der er blevet ændret lidt på konfigurationen, så nej det er der desværre
ikke mere.

Mvh
Christian

news:sfbbfts9vn2ce2gjk0inrvdetj4vbtdfnc@4axpå .com...

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 07-05-01 11:04

Diskettedrevet gik i stykker da det blev tabt på gulvet.. ikke så cool..

Fra : Henning

Dato : 07-05-01 11:11

On Mon, 7 May 2001 12:04:18 +0200, "Christian Jørgensen"
<gubbar@fnuck.dk> wrote:

>Diskettedrevet gik i stykker da det blev tabt på gulvet.. ikke så cool..
>"Christian Jørgensen" <gubbar@fnuck.dk> skrev i en meddelelse

Øhm, erfaringsmæssigt ser Dell ikke så strengt på det. Du ringer bare
og siger det ikke kan læse - du behøver ikke fortælle hvorfor

Henning
hsb@FJERNDETTEimage.dk

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 07-05-01 12:32