Fiskeri fra Hou?
Fra : Allan Sørensen

Dato : 29-07-04 23:42

Hej NG

Er der nogen der har kendskab til både, der sejler ud fra Hou Havn og ud
mellem Tunø og Samsø? Jeg har været der som dreng, men kan ikke finde nogen
oplysninger på nettet...?

Er der evt. nogen der vil med på en sådan tur i løbet af august? Primært
efter fladfisk og makrel. Hvis ja, så skriv på
asng-snabela-komfort-punktum-dk (uden bindestreger)

Mvh
Allan

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 07-08-04 16:27

Jeg har lige haft et kortere ophold i Odder på et par måneder og undersøgte
også omkring turbåde fra Hou. Der HAR været "Havlit" (http://www.havlit.dk )
Menhun sejler så vidt vides rundt i Helsingør nu efter hvad jeg fik oplyst
af havnepersonalet da jeg spurgte dernede. Så der er ingen turbåde i Hou for
tiden.. oplysningerne på hjemmesiden passede ikke overens med virkeligheden
men det kan vel være den er blevet opdateret siden?

Skal man se på det positive i atjeg nu er på sjælland igen så er det jo at
jeg så kan komme tilhelsingør og smutte ud med sonte :)

--
-----
Med venlig hilsen / Best Regards

Jesper Nielsen

Email: mail@websejt.dk
Web: http://websejt.dk
MSN: bipperdk@hotmail.com
ICQ: 89206165
-----
- Kunstig Intelligens Kan Intet Stille Op Imod Naturlig Dumhed.