Skilsmisse telefonsvarer ?
Fra : Kim

Dato : 29-07-04 14:38

Hvor kan man købe en telefonsvarer hvor
når man ringer til mig så skal man indtaste 4
cifre ( pin ) for at komme igennem ?

Disse 4 cifre kan så ændres efter behag.
Har hørt at de bruges især ved skilsmisse
så man er fri for at betale for at skifte
telefonnummer hver eneste gang man
udsættes for chikaneri.

Mvh Kim

Fra : SHM

Dato : 29-07-04 20:16

B&O har en telefornsvarer med sortering. DVS. du kan vælge nogle numre der
skal gå direkte på en speciel telefonsvarer-besked.
Sådan en har vi, vi har dog kun benyttet sorteringen for sjov. ("øv, ringer
du nu igen, mor!")
Det er en dyr ting, men samtidig kan den næsten også alt, - undtagen stryge
tøj

Fra : Michael-7500

Dato : 29-07-04 20:53

"SHM" <mikaelsen.smed@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> B&O har en telefornsvarer med sortering. DVS. du kan vælge nogle numre der
> skal gå direkte på en speciel telefonsvarer-besked.

Hvad så med alle dem der ikke "sender nummeret med" når de ringer op?
Bliver de sorteret fra til svareren?

Michael

Fra : SE

Dato : 29-07-04 22:42

"Michael-7500" <michael-7500FJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "SHM" <mikaelsen.smed@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>

> Hvad så med alle dem der ikke "sender nummeret med" når de ringer op?
> Bliver de sorteret fra til svareren?
>

> Michael

Mine forældre har en lignende model. De der ikke sender nummer med, bliver
mødt med en indtalt besked om at de ringer fra hemmeligt nummer, og at de
venligst bedes ringe op igen fra en telefon der viser nummeret.

Det er primært for at undgå gallup'pere og andre "uvedkommende" opkald
(sælgere og lign.)

/se