hjælp til en form
Fra : Casper - OldTrafford~

Dato : 28-07-04 22:58

Hejsa

Jeg søger koden på følgende slags form:
www.man-utd.dk/help.jpg

Jeg vil gerne have en lignende...hvordan skal sådan en kodes?

Fra : Fynbo

Dato : 29-07-04 08:08

"Casper - OldTrafford.dk" <webmaster@DELETEMEoldtrafford.dk> skrev i en
meddelelse news:41082152$0$251$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hejsa
>
> Jeg søger koden på følgende slags form:
> www.man-utd.dk/help.jpg
>
> Jeg vil gerne have en lignende...hvordan skal sådan en kodes?

Det er nok javascript.
Måske kan du bruge dette script
http://javascript.internet.com/forms/category-form-script.html#source
Skal bare tilpasses dine behov.

Fynbo

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-07-04 09:28

Casper - OldTrafford.dk skrev:

> Jeg vil gerne have en lignende...hvordan skal sådan en kodes?

Her er en mulighed:
<http://users.cybercity.dk/%7Edsl58854/articles/select2select/readme.html>

Den kan godt forbedres lidt - jeg har en liggende der også virker
når man dobbeltklikker på et af punkterne, men jeg skal lige have
fundet den først.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Casper - OldTrafford~

Dato : 29-07-04 22:37

> [...]
>

> Den kan godt forbedres lidt - jeg har en liggende der også virker
> når man dobbeltklikker på et af punkterne, men jeg skal lige have

Mange tak!

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-07-04 09:24

Casper - OldTrafford.dk skrev:

> Mange tak!

Velbekomme. Hvis du vil gøre lidt til gengæld, må du gerne læse min
signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen