misbruge trådløs forbindelse
Fra : claus v

Dato : 28-07-04 18:12

Hej Gruppe

jeg har haft trådløs netværk ca 6 måneder nu desværre uden kryptering da jeg
først er blevet opmærksom på det nu
kan jeg se om der er nogen fremmede der har været på mit trådløse net og
hvis kan man så på nogen måde finde ud af hvem det er

claus

Fra : P Kaasing

Dato : 28-07-04 20:55

Hvilken router har du ?

Du kan typisk et sted i routerens menuer se hvilke mac'er der er på lige nu.

/Poul

Fra : Jens

Dato : 29-07-04 11:51

> Du kan typisk et sted i routerens menuer se hvilke mac'er der er på lige
nu.

> /Poul

Men ikke hvem det er, og hvor de kommer fra.
Vi havde en klovn på netværket der gjore det samme, den blev lukket efter ca
en uge.
Og der havde været mange forbi.
Jeg kan hvor jeg sidder nu se 4 netværk, men de er alle sikre, så det er let
at finde et netværk.

-Jens

Fra : Anders Pedersen

Dato : 29-07-04 21:58

On Wed, 28 Jul 2004 19:11:49 +0200, claus v wrote:

> [...]
> kan jeg se om der er nogen fremmede der har været på mit trådløse net og
> hvis kan man så på nogen måde finde ud af hvem det er

Denne grupper kun til når det er med kabel
dk.edb.netvaerk.traadloest er til nær det er trådløst

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen