Beocom 1600
Fra : Mogens Dammand

Dato : 28-07-04 16:26

Jeg har købt en beocom 1600 på et loppemarked, men kan ikke finde ud af
funktionen.
Hvordan koder man kortnr. ind f.eks.?

Mogens

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-07-04 16:26

"Mogens Dammand" <inactive@mailadress.cow> skrev i en meddelelse
> Jeg har købt en beocom 1600 på et loppemarked, men kan ikke finde ud af
> funktionen.
> Hvordan koder man kortnr. ind f.eks.?

Aner det ikke, men mon ikke det står i manualen, den kan du finde her
http://www.bang-olufsen.com/graphics/bogo/userguide/beocom1600/BeoCom_1600_Danish.pdf

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Mogens Dammand

Dato : 28-07-04 16:42

Hej

Tusind tak, hvad skulle man gøre uden NG.

Mogens

Fra : Morten Wartou

Dato : 29-07-04 17:42

Mogens Dammand wrote:
> Hej
>
> Tusind tak, hvad skulle man gøre uden NG.

Jamen, du har jo en telefon, og i telefonbogen står B&O's telefonnummer, så
mon ikke du havde kunnet klare den alligevel?

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Mogens Dammand

Dato : 30-07-04 12:10

> Jamen, du har jo en telefon, og i telefonbogen står B&O's telefonnummer,

> mon ikke du havde kunnet klare den alligevel?

Selvfølgelig havde jeg på en eller anden måde fundet ud af det, men min
filosofi er også, hvorfor gøre tingene besværligt, når det kan gøres nemt,
og så skader det vel ikke at man viser lidt taknemmelighed.
Desuden, hvem ringer man lige til kl. 17.30 og får en instruktion i
opsætning af sin nyerhvervelse?

Mvh
Mogens

Fra : Morten Wartou

Dato : 31-07-04 19:30

Mogens Dammand wrote:

> [...]
> taknemmelighed.
> Desuden, hvem ringer man lige til kl. 17.30 og får en instruktion i

Klart, det var nu også blot ment som en lille spøg. :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Mogens Dammand

Dato : 02-08-04 21:03

"Morten Wartou" <detteskalfjernesnews@wartou.dk> skrev i en meddelelse

> Klart, det var nu også blot ment som en lille spøg. :)

Ok, jeg må ha' overset smiley'en

Mogens