InterJak 100 reset
Fra : Thomas Hedberg

Dato : 28-07-04 13:08

Jeg sidder med en InterJak 100 firewall. Den har tidligere været sat op med
nogle IP adresser jeg ikke kender eller har adgang til - den virkede da den
blev taget ned.

Jeg har forsøgt at resette den via den skjulte knap i siden ved at holde den
inde i 10+ sekunder.

Når den starter op blinker status en ca. 30 sekunder og status lyser
herefter konstant når der er et ethernet kabel monteret i en af portene.
Når der ikke er ethernet kabler monteret blinker den hele tiden.

Den eneste dokumentation jeg kan finde siger, at hvis den ikke finder en
DHCP server vil den tildele 192.168.1.99 til sig selv. Jeg kan ikke se den
hverken får en DHCP adresse og jeg kan heller ikke få adgang via http på
192.168.1.99.

Er der nogen som har et godt forslag til hvad der skal til for at få liv i
sådan en fyr igen.

Mvh,

Fra : Hans

Dato : 28-07-04 15:21

Thomas Hedberg wrote:
> [...]
> virkede da den blev taget ned.
>

> Er der nogen som har et godt forslag til hvad der skal til for at få

http://www.linuxdevices.com/articles/AT8047339029.html

Prøv og kig her.

Hans

Fra : Thomas Hedberg

Dato : 28-07-04 15:38

> http://www.linuxdevices.com/articles/AT8047339029.html
>
> Prøv og kig her.

Syntes ikke rigtigt der står noget. Minder mest om et produktblad med lidt
opremsning af features. Overser jeg noget?