Kan man fange ål med sildestykker???
Fra : The Phantom

Dato : 27-07-04 16:47

Hejsa NG.

Jeg ville lige spørge om det er muligt,
at fange ål på sildestykker????
MVH
Henrik

Fra : GHOST

Dato : 27-07-04 18:36

HEJ, sildestykker har jeg ikke prøvet,men jeg ville bruge børsteorm eller
sandorm hvis vi snakker om saltvand (regnorm kan også bruges). Hvis vi
snakker om ferskvand er det regnorm,og skallestykker er også god til søer
hvis man vil ha store ål.
MVH Jan

Fra : enrico

Dato : 27-07-04 19:08

On Tue, 27 Jul 2004 17:47:00 +0200, "The Phantom" <Htb@stofanet.dk>
wrote:

>Hejsa NG.
>
>Jeg ville lige spørge om det er muligt,
>at fange ål på sildestykker????
>MVH
>Henrik

Du kunne da prøve...

Omvendt kunne jeg godt tænke mig at vide, om man kan fange sild med
stegte ål, nye kartofler og persillesovs :)

Fra : David Emil Jørgensen

Dato : 28-07-04 01:00

Hej
Det er godt nok en plat form for humer ?
Jeg mener det er et seriøst spørgsmål, som så også godt kan besvares
seriøst.
....David

Fra : enrico

Dato : 28-07-04 08:41

On Wed, 28 Jul 2004 01:59:31 +0200, "David Emil Jørgensen"
<a.nature@oncable.dk> wrote:

>Hej
>Det er godt nok en plat form for humer ?
>Jeg mener det er et seriøst spørgsmål, som så også godt kan besvares

Jeg er meget ked af, at min humor er plat.
Det skal aldrig ske mere. Undskyld.

Jeg mener bare (som jeg skrev) folk kan da prøve selv.
Manden har jo allerede fået 3 divergerende svar.

Men der findes vel ingen dumme spørgsmål - kun plat humor...

-e

Fra : David Emil Jørgensen

Dato : 28-07-04 10:26

Hej
Grunden til jeg besvarede dig sådan, var at i lige dette tilfælde virkede
det som om du ville lave grin med et sådan spørgsmål. Men jeg kan forstå det
ikke var meningen.

Fra : enrico

Dato : 28-07-04 11:34

On Wed, 28 Jul 2004 11:25:49 +0200, "David Emil Jørgensen"
<a.nature@oncable.dk> wrote:

> [...]
>det som om du ville lave grin med et sådan spørgsmål. Men jeg kan forstå det

Nej, jeg var ikke ude på at lave grin med Henrik, men man skal passe
på med humor....

Mht. spørgsmålet er det vel kun ålene, der kan svare på det :)

-e

Fra : David Emil Jørgensen

Dato : 28-07-04 01:03

Hej
Ja det er fint med sildestykker, og hvis de så ikke er helt friske, så giver
de en bedre duft.
....David

Fra : The Phantom

Dato : 28-07-04 12:49

Hey hey igen

Jeg vil lige sige tak for svaret...
jeg vil prøve og bruge sildestykker...

og med hensyn til vitserne, jeg synes de var OK :D
der sker jo ikke noget med en enkelt

MVH
Henrik

Fra : The Phantom

Dato : 28-07-04 12:54

Hmm det VAR SQ SÆRT...
Jeg tjekkede lige mail, og se hvad jeg fandt :

Er det godt eller dårligt at have et blink i øjet... hvis man er fisker?

Hmm den er sq da lidt vandet er den ikke :D

MVH
Henrik hehe