*Hyyyyyl*
Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 14:01

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL VRÆÆÆL

Jeg vil, jeg vil, jeg vil, MOAR? MOAR? *dunk* *dunk* *banke* *banke* *dump*
Jeg VIIIIIIIIIIIIIIL derud! NU! MOOOOOOOOOOOOOOARRRRRRRRRRRRRR? *dump*
*dunk* *banke* *skrabe* *skubbe* *mase* *hoppe*

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL
VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL
HYYYYYYYYYYYYYYYYYYL

Jeg VIL! Jeg SKAL! JEg MÅ derud! NUUUUUUUUUU! Moar? Moar? MOAR? *dump*
*dunk* *kradse*

*Sådan fortsatte larmen i omkring 20 minutter*

Årsag: Døren til toilettet var blevet lukket, mens der stod noget i blød i
håndvasken.

Den dør skulle bare ikke være lukket. Hans bakke står ikke derude, så det
var ikke derfor, kræet var så insisterende på at komme derud.

Til sidst indså han, at det ikke nyttede noget at protestere over den
lukkede badeværelsesdør. Så sad han bare og surmulede og gloede olmt på
døren. *G*

Da døren endelig blev lukket op igen, kastede han et blik derud, og skred
ind i sin lænestol.

Katte! *suk* ;P

Andys onde, onde mor:

Tina

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 27-07-04 14:58

"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse
<klip en del kattehyleri
> [...]
> håndvasken.
> Da døren endelig blev lukket op igen, kastede han et blik derud, og skred

*grineflip* ja, dét må du nok sige!!!!
Herlig læsning, kan lige se det for mig *hikker af grin endnu*

Hilsen Miver og Mulles mor Heidi
http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 18:10

"Miver og Mulle's mor Heidi" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:41065f58$0$35877$14726298@news.sunsite.dk...

> *grineflip* ja, dét må du nok sige!!!!
> Herlig læsning, kan lige se det for mig *hikker af grin endnu*

Andy snorksover oven på dagens arbejde

Han sover så godt, at jeg kan gå på toilettet alene, uden han så meget som
vrikker med en ørespids.
Prikker til ham med jævne mellemrum for lige at tjekke, om han er hos os
endnu

Tina

Fra : Zippie

Dato : 27-07-04 15:06

*lol*
Rart at vide at vores Magnus ikke er den eneste der kan te sig sådan! Han
kan ikke klare at en dør er lukket! Faktisk kan man bruge lang tid på at
lukke ham ind på toilettet og ud igen ind og ud... ups fik vist lige
afsløret en skør katteejer :)

Zip

Ps. kan en kat have klaustroforbi?

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-07-04 16:02

"Zippie @person.dk>" <jette-jochumsen<nospam> wrote in message
-sakse-
.... ups fik vist lige
> afsløret en skør katteejer :)
>
> Zip

Hej Zip.

Findes der andre typer kattejere da? *dukker sig og spæner*
Mindes mine forældres hunkat, der altid skulle ud på de sjoveste
tidspunkter - og når hun skulle ind igen, stillede hun sig på bagbenene og
bankede på ruden ved døren for fulde gardiner, indtil hun blev lukket ind
igen. Og hvem rendte i fast rutefart og lukkede katte ind og ud? Hele
familien, undertegnede inklusive

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 27-07-04 16:18

"Aragorn Elessar" <Aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bankede på ruden ved døren for fulde gardiner, indtil hun blev lukket ind
> igen. Og hvem rendte i fast rutefart og lukkede katte ind og ud? Hele

Ja, hvorffor er/bliver man sådan?? de har sgu krammet på en!!
Jeg, som altid har sværget til hunde, og ihvertfald ALDRIG skulle have en
kat inden for dørene...
min ældste søn på knap 9, fik mig lokket til at få kat, at det så endte med
en ragdoll med stamtavle, vil jeg ikke indrømme var min ide..... og nu et år
efter, er den første ragdolls kuldbroder også kommet til huset.. og kæmpe
klatretræer, luxus mad, tun og rejer, rindende vand fra badeværelses vasken,
hoppen og springen for de to herskere, selv hundene har de krammet på....
slave,- det er hvad man er (-:

Mvh.Marie

Fra : Pia Nave

Dato : 27-07-04 16:25

fam. Ager wrote:
> [...]
> hoppen og springen for de to herskere, selv hundene har de krammet på....

*LOL*
Jeps, er det ikke bare skøøønt Jeg ville ikke undvære det for en
million

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 18:15

"Zippie @person.dk>" <jette-jochumsen<nospam> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan ikke klare at en dør er lukket! Faktisk kan man bruge lang tid på at
> lukke ham ind på toilettet og ud igen ind og ud... ups fik vist lige

Hahaha, alle katteejere er skøre: Vi giver (for det meste) penge for at
blive slaver! ;-D

> Zip
>
> Ps. kan en kat have klaustroforbi?

Det tror jeg godt, de kan. Min mors Mis, som tidligere har været min kat,
går i panik, når der ikke er en god bid luft rundt om ham. Kast et hvidt
lagen over ham, og katten er fuldstændig panisk. Huler er selvsagt heller
ikke et hit for Mis... Huler skal have mindst tre sider fri, før han vover
sig ind i dem :)

Tina

Fra : True Trust

Dato : 27-07-04 16:35

> [...]
> døren. *G*
> Da døren endelig blev lukket op igen, kastede han et blik derud, og skred

Hej Tina
Ihhh hvor jeg kender det.
Pt er min entredør lukket pga min lidt "døve" hund
Og kattene skaber sig som pokker netop pga. at den er lukket.
Og de har hverken mad, vand eller bakke derude, det er ene og alene pga.
nysgerrighed at de skaber sig sådan.
Mvh
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Karina Nielsen

Dato : 27-07-04 17:33

> [...]
> døren. *G*
>
> Da døren endelig blev lukket op igen, kastede han et blik derud, og skred

*lol* kender det alt for godt med min også.... Hvis ikke hun kommer med på
toilettet når mor er gået derind - ja, så har vi jamren....

Karina

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 18:06

"Karina Nielsen" <dsl154563@nospamvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> *lol* kender det alt for godt med min også.... Hvis ikke hun kommer med på
> toilettet når mor er gået derind - ja, så har vi jamren....

Samme her. Gæster må gerne gå på toilettet alene, ingen klagen, men er jeg
kommet til at lukke døren lidt til imens jeg er derude, så har vi balladen.

Tina

Fra : Kate

Dato : 27-07-04 22:30

"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> wrote in

> Samme her. Gæster må gerne gå på toilettet alene, ingen klagen,
> men er jeg kommet til at lukke døren lidt til imens jeg er derude,
> så har vi balladen.

Hvis jeg lukker wc døren sidder der mindst en med en pote under døren,
dog må jeg gerne lukke den om morgenen når jeg går i bad, det har
aldrig skabt ballade. Og jeg er nødt til at lukke den når jeg går i bad
for ellers render Mowgli runder og sjasker vand over det hele. Det
foregår med at vade rundt i vandet på gulvet og ryste alle poter på
skift, men man forlader ikke det våde område af den grund

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Zippie

Dato : 28-07-04 10:30

> [...]
> foregår med at vade rundt i vandet på gulvet og ryste alle poter på
> skift, men man forlader ikke det våde område af den grund

Magnus bliver dog pænt udenfor badeforhænget... han ligger sig med
forpoterne under sig og venter mens at de skøre slaver er i bad....

Zip

Fra : Karina Nielsen

Dato : 28-07-04 17:08

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> foregår med at vade rundt i vandet på gulvet og ryste alle poter på
> skift, men man forlader ikke det våde område af den grund

He, ja, Perle kravler ind i sin kattebakke, hvis jeg kommer til at pjaske
for meget*gg* Men der kommer også poter inden for døren hvis jeg "glemmer"
hende....:(

Karina

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-07-04 18:16

On 2004-07-27 23:30:02 +0200, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> said:

> Hvis jeg lukker wc døren sidder der mindst en med en pote under døren

Her nøjes Donna ikke med en pote under døren. Den lille brune "hånd"
dukker op, krummer sig om kanten på døren - og trækker.. Hvis ikke
ligefrem man har lukket forsvarligt med et ekstra hiv i dørhåndtaget,
er dét nemlig nok til at døren går op Og så følger et lille brunt
hoved og resten af katten efter poten... ingen privatliv her!
--
Knus fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 28-07-04 21:42

Ann Rudbeck <webmaster@fjerndettesiamis.com> wrote in

> ingen privatliv her!

Nej, sådan er det. Enten har du kat eller også har du privatliv, du kan
ikke få det hele

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 22:16

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> Ann Rudbeck <webmaster@fjerndettesiamis.com> wrote in

> Nej, sådan er det. Enten har du kat eller også har du privatliv, du kan
> ikke få det hele

Smukt formuleret

Min kat minder mig om en gammeldags oversygeplejerske, der skal tjekke
kummens indhold, inden der bliver trukket ud. Han står altid på spring til
lige at kaste et blik derned... Når der så bliver skyllet ud, farer han
afsted alt hvad remme og tøj kan holde, for det er godt nok et farligt uhyre
der dér bliver vækket til live ))

Tina

Fra : Kate

Dato : 29-07-04 16:46

> Han står altid på spring til
> lige at kaste et blik derned... Når der så bliver skyllet ud,
> farer han afsted alt hvad remme og tøj kan holde, for det er godt
> nok et farligt uhyre der dér bliver vækket til live ))

Hihi. Mowgli skal også altid se ned i kummen, men han er dog ikke bange
for det når der trækkes ud, nej, tværtimod, det er det som er
attraktionen, han synes simpelthen stadig det er så sjovt med det vand,
tror jeg. Han er dog holdt, næsten, op med at føle med poten oppe under
kanten om der nu kommer mere vand

Fra : Jane

Dato : 29-07-04 14:19

Kate skrev i <news:41080f87$0$163$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> Nej, sådan er det. Enten har du kat eller også har du privatliv, du kan
> ikke få det hele

Tja jeg vil nok sige...
enten har du et liv, eller også har du ikke kat...

Jane - kunne ikke leve uden kat
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Kate

Dato : 29-07-04 16:48

Jane <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> wrote in

> enten har du et liv, eller også har du ikke kat...

Det er så også min holdning. Jeg ææælsker dem alle og ville bestemt
ikke være foruden.
Mit motto er, nok gør det ondt at miste dem, men glæden over at ha' dem
opvejer sorgen over at miste dem. Derfor har jeg fået andre katte når
nogle har måttet væk herfra. Ingen ligner hinanden!

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 29-07-04 16:43

On 2004-07-28 22:41:43 +0200, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> said:

> Nej, sådan er det. Enten har du kat eller også har du privatliv, du
> kan ikke få det hele

*ggg* Det er nok det, Donna har prøvet at fortælle mig

--
Knus fra Ann R