hjælp mig
Fra : Jens E Koch

Dato : 26-07-04 20:16

er der en der kan fortelle mig hvor man kan finde fisk der laver i
færskvand med bilder så man kan se hvordan de ser ud

--
Med Venlig Hilsen
Jens E Koch

Link

http://www.familieadvokaten.dk/
http://www.112alarm.dk/
http://www.kortal.dk/
http://www.dkscan.dk/
http://www.download.dk/
http://www.msn.dk

Fra : Bissebossebenzo

Dato : 26-07-04 21:27

http://www.7days.dk/fishes/freshwaterfish/ferskvandsfisk.htm

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 09-08-04 09:32

"Bissebossebenzo" <bissebossebenzo@webspeed.dk> wrote in message
> http://www.7days.dk/fishes/freshwaterfish/ferskvandsfisk.htm

Så at ophavsmanden til de iøvrigt udmærkede billeder på denne webside,
skriver at "rimten er efterhånden ved at være en sjælden fisk i danmark".

Det må da vist stå for egen regning, herfra hvor jeg kommer - Sydsjælland -
er der så mange at man tror det er løgn.
Også i fjordene. Og omkring fakse og stevns kan man fange dem direkte fra
kysten, og til tider sprøjter det med dem.

mvh
Michael Christoffersen