Kabling
Fra : Mogens S. P.

Dato : 06-05-01 16:49

Jeg havde engang et link til en god side, om hvordan de enkelte par skulle
forbindes i et netværkskabel.
Nu kan jeg ikke længere finde denne side og spørger om hjælp til forskellige
link´s til sider om dette emne.

På forhånd tak.
Mogens

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 06-05-01 19:55

http://home.infi.net/~allenk/tpchart.html

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Cubus

Dato : 07-05-01 14:13

http://www.brinck.dk/patch.htm

--
Cubus

Fra : Thomas Kaufmann Jens~

Dato : 07-05-01 16:42

Hej!

Hmm.. sunsite.dk's Hardware book skal da også med:

http://sunsite.dk/hwb/

http://sunsite.dk/hwb/menu_Cable.html#Networking

-Thomas

--
Venlig Hilsen
Thomas Kaufmann Jensen

mailto:kauf@email.dk
http://www.kauf.dk/

Fra : Mogens S. P.

Dato : 09-05-01 02:17

Tak Thomas.

Det var lige præcis den side jeg ledte efter.

Mogens