Duplicate resources
Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 26-07-04 16:34

Hej NG!

Jeg er nået til et statuspunkt med et program, hvor jeg gerne vil gemme hele
projectet under et nyt navn for siden, hvis noget går helt galt, at kunne
fortsætte derfra.
Derfor bruger jeg "Files-Save Project As.." til at gemme det under et nyt
navn. For ikke at overskrive de 'gamle' *.pas filer med det fortsatte
arbejde bruger jeg også "Save As.." til at give de øvrige filer et nyt navn.

Når jeg derefter compilerer får jeg fejlen "Duplicate resources".
Hvad er det, der går galt?

Det sker ikke, hvis jeg ikke omdøber *.pas filerne, men så bliver de jo
overskrevet senere!

Kurt Guldbæk

Fra : Harald

Dato : 26-07-04 16:39

"Kurt Guldbæk" <k@g.s> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad er det, der går galt?
>
> Det sker ikke, hvis jeg ikke omdøber *.pas filerne, men så bliver de jo

Hvorfor ikke bare tage en kopi af mappen som programmet ligger i?

Mvh
HK

Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 26-07-04 20:55

"Harald" <news10@-REMOVE-THIS-kroning.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hele
> navn.

> Hvorfor ikke bare tage en kopi af mappen som programmet ligger i?

Det har jeg såmænd også gjort, men jeg forstår stadig ikke hvorfor jeg får
den fejlmelding. Jeg har ikke, så vidt jeg kan se, dubleret noget!
Mvh
Kurt

Fra : Thor

Dato : 03-08-04 10:26

Hej Kurt

Duplicate resources kommer når du gemmer et formbaseret unit under nyt navn
og stadig har en
Uses til det gamle unit.

f.eks

Uses nytunit, glunit;

Så kør "find in files" og søg efter det gamle navn, unit'et havde.

mvh Thomas Riedel