Billig telefax til en ISDN linie?
Fra : Morten

Dato : 26-07-04 15:51

Hejsa

Jeg står og skal bruge en telefax som skal sidde på en ISDN linie (2 numre
på samme linie) - jeg har prøvet et høre i en butik men blev meget
overrasket over at sådan en åbentbart ikke kan fås til under 4.000,- -
dertil kommer at jeg kan huske at jeg havde en gammel en engang der kunne
det (mener det var en olivetti) og den kan ikke koste ret meget ...

Nogen der kender en billig fax (< 1.500,-) som kan sidde på en ISDN linie ?

(nu ved jeg godt det ikke er en marked's gruppe, men skulle du alligevel
have en liggende du vil sælge mig må du altså gerne smide en mail - husk at
rette mail adressen...)

Fra : _Carsten_

Dato : 26-07-04 17:04

"Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> (nu ved jeg godt det ikke er en marked's gruppe, men skulle du alligevel
> have en liggende du vil sælge mig må du altså gerne smide en mail - husk

Løsningen er en alm. telefax og en ISDN A/B adapter hvor du kan tilslutte
al. analogt telefon udstyr.

Jeg har tilfældigvis begge dele til salg.

Carsten
ch@digitalforum.dk