Parre Burmesere
Fra : Pernille

Dato : 26-07-04 14:34

Hejsa alle

Ved i om der er en normal pris for at få parret en burmeser mis ?

Er der noget man skal være opmærksom på i forhold til vaccination af begge
misser og evt katte aids osv. ?

Venlig hilsen
Pernille

Fra : Camilla Baird

Dato : 26-07-04 16:31

Pernille wrote:
> [...]
>
> Ved i om der er en normal pris for at få parret en burmeser mis ?
>
> Er der noget man skal være opmærksom på i forhold til vaccination af begge

Omkring priser på parring af BUR foreslår jeg at du kontakter BB-Klubben
http://www.bb-klubben.dk

Jeg foreslår
- at begge katte har deres årlige vaccinationer up-to-date
- at begge katte testes for FIV/FeLV inden parringen (er hankatten
vaccineret mod FeLV, skal han ikke testes for FeLV, men kun for FIV.)

mvh Camilla

Fra : Camilla Scharff

Dato : 26-07-04 23:40

"Pernille" <c.p@bigfoot.com> skrev...
> Ved i om der er en normal pris for at få parret en burmeser mis ?
>
> Er der noget man skal være opmærksom på i forhold til vaccination af begge
> misser og evt katte aids osv. ?

Hej Pernille

Nej, der er ingen normalpris som sådan, men du skal regne med at det koster
ca. det samme som en killing koster (ca. 3-4000 kr.).

Hvis du er interesseret i hjælp til at finde en egnet hankat til din hunkat
(som skal være stamtavle), så er du velkommen til at kontakte mig privat på
camilla@burmese.dk. Jeg har pt. ingen hankat selv, så det er ikke fordi jeg
selv vil tilbyde dig en parring...

Mvh.
Camilla