Hvordan får jeg flere nye vinduer til at p~
Fra : idefix

Dato : 25-07-04 22:14

Hvordan får jeg flere nye vinduer til at poppe op når jeg lukker
et vindue???

Jeg har koden til et vindue:
<script type='text/javascript'>
window.onunload = new
Function("window.open('http://www.google.com/', 'nwin')");
</script>

Men hvordan får jeg flere vinduer til at poppe op???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-07-04 00:42

Gentag window.open osv.
Bemærk at dette ikke vil virke i ret mange browsere pga. popup
blokkere.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-07-04 18:14

> Bemærk at dette ikke vil virke i ret mange browsere pga. popup
> blokkere.

Bemærk endvidere, at det vil irritere de brugere, der ikke kan blokere for
det uvæsen, grusomt.

Erik Ginnerskov
www.hjemmesideskolen.dk / www.html-faq.dk
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Niels S

Dato : 26-07-04 18:25

idefix wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
>

> Men hvordan får jeg flere vinduer til at poppe op???
>
> --
> Vil du lære at kode HTML, XHTML, CSS, SSI eller ASP?

Kik her:

<SCRIPT TYPE="text/javascript">
function PopUp()
{
window.open("side.htm","win1");
window.open("side.htm","win2");
window.open("side.htm","win3");
//osv
}
</SCRIPT>

<A HREF="javascript:PopUp()">Klik her</A>

Sådan, prøv det!

Fra : christian larsen

Dato : 26-07-04 20:54

Niels S wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> <SCRIPT TYPE="text/javascript">
> function PopUp()
> {
> window.open("side.htm","win1");
> window.open("side.htm","win2");
> window.open("side.htm","win3");
> //osv
> }
> </SCRIPT>
>
> <A HREF="javascript:PopUp()">Klik her</A>
>
> Sådan, prøv det!

Ja men hvordan får jeg den til det når vinduet bliver lukket
ned???

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-07-04 14:05

Kald funktionen med onunload i body tagget.

On 26 Jul 2004 19:54:15 GMT, christian larsen