Sletning af 6210
Fra : Wass up

Dato : 06-05-01 15:51

Kan man slette alt på mobilen.(ringetoner, opkaldsgrupper, navne, kalender,
alle indstillinger)

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 06-05-01 19:57

"Wass up" <satanc@softhome.net> wrote in message
> Kan man slette alt på mobilen.(ringetoner, opkaldsgrupper, navne,
kalender,
> alle indstillinger)

du kan ikke selv slette alt, det kan kun gøres på en måde, og det er ved at
opdatere software i den. du kan dog stille den tilbage til
fabriksindstillingere, men det sletter ikke dine tlf nr, og aftaler

Fra : Finn Møgelmose

Dato : 08-05-01 14:58

> du kan ikke selv slette alt, det kan kun gøres på en måde, og det er ved at
> opdatere software i den. du kan dog stille den tilbage til
> fabriksindstillingere, men det sletter ikke dine tlf nr, og aftaler

Hvis du skal slette dine numre går du ind i navne og vælger slet og derefter slet alle (svjh står der slet alle) hvis du både har gemt på kortet og telefonen skal du huske at skifte til den anden slags memory og slette den også...!
aftaler kan gøres på samme måde men der er jo kun en memory.......
Beskederene skal du også slette en efter en eller også kan du jo få et nyt sim-kort...

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Erik Einum

Dato : 08-05-01 15:31

"Finn Møgelmose" <finnm@privat.dk> skrev
> aftaler kan gøres på samme måde men der er jo kun en memory.......

Hvordan sletter du alle avtaler automatisk? Dette er ingen funksjon på min
6210 ihvertfall, derimot kan man sette på auto-sletting etter 1, 3 eller 6
mnd (omfatter ikke fødselsdager).

> Beskederene skal du også slette en efter en eller også kan du jo få et nyt
> sim-kort...

Beskjedene kan slettes mappe for mappe, meny 1-7.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : Møgelmose

Dato : 08-05-01 19:43

>Hvordan sletter du alle avtaler automatisk? Dette er ingen funksjon på min
>6210 ihvertfall, derimot kan man sette på auto-sletting etter 1, 3 eller 6
>mnd (omfatter ikke fødselsdager).

Jeg mener at man må fjerne dem manuelt... men jeg har aldrig gjort det så
jeg ha ingen anelse om det!

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Erik Einum

Dato : 09-05-01 13:12

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev

> Jeg mener at man må fjerne dem manuelt... men jeg har aldrig gjort det så
> jeg ha ingen anelse om det!

Grunnen til at jeg spurte var ditt utsagn:
"slette dine numre går du ind i navne og vælger slet og derefter slet
alle...<snip>...aftaler kan gøres på samme måde"

Såååh.... Hvordan sletter du så alle avtaler? ;-D

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : Møgelmose

Dato : 09-05-01 20:48

>Grunnen til at jeg spurte var ditt utsagn:
>"slette dine numre går du ind i navne og vælger slet og derefter slet
>alle...<snip>...aftaler kan gøres på samme måde"
>
>Såååh.... Hvordan sletter du så alle avtaler? ;-D

Okay jeg mente at man bare skulle slette aftalerne manuelt jeg tænkte mig
vidst ikke videre om

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm