Prob. med en .asp fil som ikke kan køre på~
Fra : Kasper Pedersen

Dato : 25-07-04 14:35

Jeg anvender MS IIS 5.1 med default settings, og jeg har en .asp fil som
checker om et domæne er ledig eller ej. Det virker fint når jeg kører filen
lokalt, men når jeg uploader den til mit website og placerer den i roden
virker den ikke....

Koden i min fil kan ses i denne tekst fil http://www.snemanden.dk/code.txt

Her ligger filen http://www.snemanden.dk/test.asp

Den checker fint domæne navne når den køres lokalt. (.dk domæne virker dog
ikke endnu, denne string kan jeg ikke helt greje.... måske nogen har et
bud?)

Håber at høre fra nogen og på forhånd tak.

--
Husk at fjerne "FJERN" fra min mail adresse.

Fra : *XxX*

Dato : 25-07-04 15:30

"Kasper Pedersen" <info@"FJERN"specdep.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
filen
> lokalt, men når jeg uploader den til mit website og placerer den i roden

Mulig vis fordi B-One ikke understøtter XMLHTTP, men ved det ikke.