program
Fra : Jørgen

Dato : 25-07-04 13:08

findes der et eller andet program som,
det jeg tænke på er lige som FileMaker har
et program som laver det man har designet
med FileMaker om til et selvstændig program,
man kan så videregive det selvstændig program
til andre uden at de skal have FileMaker installer
og kan ikke designe vidder.
bare et lille et der er gratis eller ?

Jørgen

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 26-07-04 09:03

Jørgen wrote:
> [...]
> med FileMaker om til et selvstændig program,
> man kan så videregive det selvstændig program
> til andre uden at de skal have FileMaker installer

This does not compute!

Mvh
Thomas Damgaard
http://tdn.peps.dk