Unlock af t610/t630 med R6C005 firmware
Fra : J. Hansen

Dato : 24-07-04 19:00

Jeg så i en post at det nu kan lade sig gøre at unlocke en t630 med r6c005
firmware.

Er der nogen der kan bekræfte dette?

mvh jeppe

Fra : Allan Lagrand

Dato : 24-07-04 20:04

Hej
Ja dette kan gøres via testpoint, men så skal telefonen skilles ad og så
ryger garentien. læs mere på http://www.cellular-support.com/nuke/index.php
Nogle steder kan man læse om unlock uden testpoint

M.V.H.
Allan

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 25-07-04 01:31

> Nogle steder kan man læse om unlock uden testpoint

F.eks. her: http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=151385

Håber der snart kommer en løsning til Div og/eller Tornado...

Mvh Thomas

Fra : Test Testesen

Dato : 25-07-04 12:30

lad os sige at nedenstående løsning virker, bliver sproget så gemt, eller
får men nyt sprog?

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 25-07-04 13:01

> lad os sige at nedenstående løsning virker, bliver sproget så gemt, eller
> får men nyt sprog?

Du får kun nyt sprog hvis du flasher med en firmware uden dk sprog...

Mvh Thomas

Fra : Test Testesen

Dato : 25-07-04 13:18

Ok, jeg troede bare man låste den op ved at flashe med en anden bios.

Det er vel ikke lige sådan at du kunne løbe igennem med mig hvad jeg har
brugfor for at kunne åbne den med "total multiserver", kabler, software mm?

mange tak

jeppe

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 25-07-04 21:28

> Ok, jeg troede bare man låste den op ved at flashe med en anden bios.

Hehe... Så drastisk er det dog ikke

> Det er vel ikke lige sådan at du kunne løbe igennem med mig hvad jeg har
> brugfor for at kunne åbne den med "total multiserver", kabler, software
mm?

Du skal bruge et standard ericsson t28 kabel... Koster 69 kr ved
cellshoppen.dk

Mht. softwaren kan jeg ikke hjælpe dig - har aldrig brugt serverløsningen,
har altid selv brugt dongler...

Men så vidt jeg har forstået er det et program man downloader og der så skal
købes credits til... Koster så vidt jeg husker omkring 15? for en enkelt
telefon...

Er her ikke nogen i gruppen der har erfaringer med de client/server
programmer?

Mvh Thomas

Fra : J. Hansen

Dato : 26-07-04 12:56

Tusind tak. Det ser dog lidt besværligt ud for kun én telefon, jeg tror jeg
venter og får en dansk forhandler til at gøre det for mig....gab hvorfor har
de alle sommerferie...

mvh jeppe