Problemer med Dlink DI-614+
Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 24-07-04 14:44

Jeg har haft en del problemer med min router, og det sidste er at jeg end
ikke kan tilgå den vha. http://192.168.0.1

Det sidste jeg så, var et billede hvor jeg skulle skrive hvor den skulle
hente firmware fra, og da jeg ikke havde den liggende og ej heller tilgang
til nettet kom jeg til at slukke den.

Er skaden sket? Har jeg mulighed for at redde den igen?

PS. Har en gammel DI604 liggende som har lavet noget lign. Kunne være rart
hvis de begge kom op at køre igen

Kenn H. Jensen

Fra : Kell Petersen

Dato : 26-07-04 00:13

"Kenn H. Jensen" <kenn@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er skaden sket? Har jeg mulighed for at redde den igen?
>
> PS. Har en gammel DI604 liggende som har lavet noget lign. Kunne være rart

Prøv 192.168.1.1

og hvis du har et password og brugernavn , som du ikke kan huske , så tag
strømmen i nogle minutter eller reset den...