Netkabel, skærmet eller ej?
Fra : Mathias

Dato : 24-07-04 11:50

Hej

Jeg skal bruge 10 m alm netkabel. Kan se man kan få det både med og uden
skærm. Det er vel uden tvivl bedst med skærm, men er det nødvendigt for 10
m?

På forhånd tak!

--
Mathias

Fra : Thomas Scholz

Dato : 24-07-04 12:32

Mathias wrote:
> [...]
> skærm. Det er vel uden tvivl bedst med skærm, men er det nødvendigt for 10
Skærm bruges primært til installationer hvor kablet skal ligge sammen
med strømkabler osv.
Så der er nok ret lille sansynlighed for at du får brug for skærmet.

--
Thomas

Fra : Mathias

Dato : 24-07-04 13:40

Thomas Scholz wrote:
> Skærm bruges primært til installationer hvor kablet skal ligge sammen
> med strømkabler osv.
> Så der er nok ret lille sansynlighed for at du får brug for skærmet.

Tak

--
Mathias

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 24-07-04 14:19

Mathias wrote:
> [...]
> skærm. Det er vel uden tvivl bedst med skærm, men er det nødvendigt for 10

Prøv at søge på tidligere indlæg i denne gruppe ang. dette. Bl.a:

http://www.google.com/groups?safe=off&ie=ISO-8859-1&as_umsgid=Z7OP2.422%24eo4.141@news.get2net.dk&lr=&num=100&hl=en

Kort: Lad være med at købe skærmet kabel.

Mogens

--
Mogens Kjær, Dataarkæolog
Email: mk@datamuseum.dk