Hvad er bedst ???
Fra : Jeanette Nielsen

Dato : 24-07-04 10:37

Hejsa igen..

Jeg har tidligere skrevet at jeg har problemer med at få min kat til at
benytte kattebakken. Har læst i andre indlæg at det er meget vigtigt at
"gerningsstedet" bliver gjort ordentlig rent - er der gode råd til hvad
der er bedst at bruge til at fjerne plet samt lugt så katten ikke går
derhen igen ???

Med venlig hilsen
Jeanette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : maz

Dato : 24-07-04 11:52

Jeanette Nielsen wrote:
> [...]
> vigtigt at "gerningsstedet" bliver gjort ordentlig rent - er der gode
> råd til hvad der er bedst at bruge til at fjerne plet samt lugt så

Læs her:

Der står et afsnit om rengøring + en masse andre gode råd ved urenlighed.

maria

Fra : Denise

Dato : 24-07-04 12:00

Jeanette Nielsen wrote:
> [...]
> vigtigt at "gerningsstedet" bliver gjort ordentlig rent - er der gode
> råd til hvad der er bedst at bruge til at fjerne plet samt lugt så

Hej
Jeg tror nok der er enighed om, at Rodalon er det bedste, MEN det er meget
giftigt for katte, derfor skal det fortyndes som vejledningen og tørres
meget grundigt op. Giftigheden består i hvis katten får slikket noget i sig,
det ætser og de kan dø af det, derfor advarslen.
NB! hvis den stadig ikke vil bruge kattebakken, så prøv nyt sand, nu ved jeg
ikke hvad du bruger, men Bio-Kat og Extreme Classis(min favorit) fra
dyrehandlere, er begge gode klumpende.

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 25-07-04 21:49

Jeanette Nielsen <jeanetteuKATTE@BAKKEofir.dk> wrote in

> [...]
> "gerningsstedet" bliver gjort ordentlig rent - er der gode råd til
> hvad der er bedst at bruge til at fjerne plet samt lugt så katten

Som Denise siger, Rodalon. Jeg har haft gode erfaringer med at bruge
det.
Noget du _ikke_ skal bruge er klorin eller klorholdige produkter. Det
lader til katten tænker "ups, her har da vidst været en fremmed, den må
jeg hellere overdøve". Altså man risikerer den stik modsatte effekt end
ønsket.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.