Kattebakken - det evige problem!
Fra : Jeanette Nielsen

Dato : 24-07-04 09:56

Hejsa

Jeg har lige fået en kat, den sødeste og kærligste killing. Det er føste
gang jeg har prøvet at have en, så derfor skal jeg jo nærmest lære alt
sammen med den. Det går eller meget fint, hun har indrette sig ved mig
og virker meget glad for stedet såvel om ejer Det eneste jeg kan få
hende til er at benytte kattebakken istedet går hun om bag ved min
sofa, i hjørnet. Jeg har prøvet at tage hende i gernings øjeblikket og
skynde mig at tage hende ud i kattebakken , men det hjælper ikke.. Hvis
der er nogen der har nogle råd vil jeg meget høre dem da jeg engtlig er
lidt på bar bund.

Med venlig hilsen
Jeanette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Didi

Dato : 24-07-04 10:11

"Jeanette Nielsen" <jeanetteuKATTE@BAKKEofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skynde mig at tage hende ud i kattebakken , men det hjælper ikke.. Hvis
> der er nogen der har nogle råd vil jeg meget høre dem da jeg engtlig er

Prøv at kigge tilbage i gruppen.
Killing tisser IKKE i bakken, fra den 18/7.
Der er gode løsnings forslag.

Held og lykke med den lille ny.

Hilsen Ditte

Fra : Jeanette Nielsen

Dato : 24-07-04 10:30

Takker for rådet om at kikke på "killing tisser IKKE i bakken" Jeg har
nu prøvet at sætte en ekstra bakke hen ved sofaen , så nu er det bare at
vente.. Håber virkelig at det snart lykkes

Hilsen

Jeanette & Lucky