Ang. form og processlinie
Fra : Mathias

Dato : 23-07-04 23:42

Hej NG.
Jeg ved ikke helt hvad man kalder det, men jeg vil gerne have mit program
ned til venstre for uret istedetfor til højre for startknappen.
Hvordan er det lige at man gør det?
Og by the way, hvad hedder det når man gør det? Jeg mener at det er noget
med at man "registrerer sit program som service" eller sårnnoget...

--
Mvh. og på forhånd tak,
Mathias.

Fra : Harald

Dato : 24-07-04 01:51

"Mathias" <mathias@xyz.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og by the way, hvad hedder det når man gør det? Jeg mener at det er noget
> med at man "registrerer sit program som service" eller sårnnoget...

Det har ikke noget med services at gøre, på dansk kaldes det
"Meddelelsesområde" og på engelsk "Tray". Det letteste måde er at hente en
freeware komponent som f.eks. CoolTrayIcon som er lavet af en dansker ved
navn Troels Jakobsen. Jeg bruger denne og syntes den er meget god.

http://www.delphi32.com/vcl/5086/

Mvh
HK

Fra : Mathias