probs med IBM og Linux
Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 06-05-01 15:33

er der nogen der kender en made problemmet kan loses pa, det er lige meget
om der r rodhatte eller mandragen jeg prover, den staller bare som en dod
proppelflyver

Fra : Dennis T.

Dato : 06-05-01 16:22

Kenneth Pedersen wrote on Sunday 06 May 2001 16:33 in
<3af55f34$0$5732$4d4eb98e@news.dk.uu.net>:

> er der nogen der kender en made problemmet kan loses pa, det er lige
> meget om der r rodhatte eller mandragen jeg prover, den staller bare
> som en dod proppelflyver

Måske lige lidt flere info...?

/Dennis

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 06-05-01 19:46

det er en ibm PC3000 gl, med 32 mb ram, p3 333, 4,6 gb hd, håber det er nok.

Fra : Dennis T.

Dato : 06-05-01 20:04

Kenneth Pedersen wrote on Sunday 06 May 2001 20:46 in
<3af59a86$0$5728$4d4eb98e@news.dk.uu.net>:
> det er en ibm PC3000 gl, med 32 mb ram, p3 333, 4,6 gb hd, håber det
> er nok.

Hvornår går den kold da?

/Dennis

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 06-05-01 20:45

> Kenneth Pedersen wrote on Sunday 06 May 2001 20:46 in
>
> Hvornår går den kold da?
>
> /Dennis

har pr dd oxo prøvet med freebsd da den skal stå som ftpserver, og den
stopper når den når til installmenuen, rødhætte dør bare generelt hele tiden
midt i installationen, mandrake starter op og installer sig selv, men
stopper når den skal genstarter, så dør den bare helt, selv windåse nt 4.0
server dør oxo, har dog ikke prøvet med winme og win98se men de r
pisseustabille som ftpservere

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 06-05-01 21:45

"Kenneth Pedersen" <apollo14@dalnet.dk> skrev i en meddelelse
[snip - kolde installationer]
> [...]
> stopper når den skal genstarter, så dør den bare helt, selv windåse nt 4.0
> server dør oxo, har dog ikke prøvet med winme og win98se men de r
Mon ikke du har noget defekt hardware? Prøv at skifte delene ud én efter én.
Jeg ville starte med rammen...

Mvh. Jonas

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 06-05-01 21:56

On Sun, 6 May 2001 21:45:12 +0200, Kenneth Pedersen wrote:

> [...]
> stopper når den skal genstarter, så dør den bare helt, selv windåse nt 4.0
> server dør oxo, har dog ikke prøvet med winme og win98se men de r

Du har knas med FreeBSD, WinNT, Redhat og Mandrake?

Det lyder da ikke som bare "probs med IBM og Linux" - tror du
ikke at det er et hardware problem, som du har?

--
Stig

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 08-05-01 19:41

"Stig H. Jacobsen" <nzaa7en001@sneakemail.com> wrote in message

> [...]
>
> Det lyder da ikke som bare "probs med IBM og Linux" - tror du
> ikke at det er et hardware problem, som du har?

ikke når windåse 98 godt vil starte op. Så jeg tror ikke det er hardware.
alt sidder på bundkortet, og det eneste der ikke er onboard er netkort, som
er blevet skiftet.