IE stopper med at hente ved mange image-re~
Fra : author

Dato : 23-07-04 13:32

Når min browser IE 6.0.3790.0 (Windows 2003 Server) prøver at hente en
webside med >40 billeder, så hænger den bare og kommer aldrig videre.
Det er en ren windows installation med *alle* updates, så jeg kan ikke
sige at det er sket efter installation af et specifikt fix.

Jeg er ret sikker på at det er et "request to many problem", for hvis
jeg ændre html'en, så den kun forespørger på 39 billeder, så er der
ikke noget problem med at hente billederne, fra den samme webside som
før havde et problem med at blive hentet. Jeg har testet det på flere
websites, og det er samme problem med alle.

Jeg har herefter prøvet en installation af dette fix
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q818506

Men det løste ikke problemet.
- Jeg er dog ikke helt klar over om dll-filen faktisk er blevet
opdateret (og ja, jeg har foretaget en reboot)

MS-siden siger dette:
15-Jul-2003 00:39 6.0.3790.68 623,616 Wininet.dll

Mit system har denne:
15-Jan-2004 20:28 6.0.3790.118 624,640 wininet.dll

Håber nogen kan hjælpe mig i den rigtige retning.

Fra : John

Dato : 24-07-04 02:13

"author" skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er en ren windows installation med *alle* updates, så jeg kan ikke
> sige at det er sket efter installation af et specifikt fix.

Slet IE midlertidige filer, og evt. aut. oprydning i IE cache med:
http://www.snapfiles.com/get/cachesentry.html

> [...]
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q818506
> Men det løste ikke problemet. - Jeg er dog ikke helt klar over om

Du kan checke dine Microsoft hotfixes med:
http://www.snapfiles.com/get/belarc.html
og: http://majorgeeks.com/download4229.html

Mvh John

Fra : author

Dato : 24-07-04 13:16

> Du kan checke dine Microsoft hotfixes med:
> http://www.snapfiles.com/get/belarc.html
> og: http://majorgeeks.com/download4229.html

Det omtalte fix er listet på "add/remove programs", så jeg kan ikke
forestille mig andet end at det program du henviser til også vil sige
det er installeret.

Spørgsmålet er mere om det er den rigtige version af dll-filen jeg har
på maskinen ??