unlock motorola A920 i nordjylland
Fra : klaus nielsen

Dato : 22-07-04 15:30

er der nogen i nordjylland der kan unlocke en A920 ? jeg vil gerne have så
den kan bruges til telia unlimited. jeg har desværre et uhyggeligt højt
forbrug af snak og sms...
er der evt noget med en kode eller noget ? jeg kan ikke undvære telefonen i
så meget som en halv dag. så jeg kan ikke sende den nogen steder, desværre

med venlig hilsen
klaus nielsen

Fra : Peter Andersen

Dato : 28-07-04 20:58

klaus nielsen wrote:
> [...]
> er der evt noget med en kode eller noget ? jeg kan ikke undvære
> telefonen i så meget som en halv dag. så jeg kan ikke sende den nogen

Get a life!

--
Vh. Peter Andersen