Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Trådløs telefon til nedsat hørelse
Fra : Kjeld Borch Egevang

Dato : 21-07-04 21:49

Hej gruppe.

Jeg er på udkig efter en trådløs (DECT) telefon til en person der ikke
hører så godt. Jeg har selv en Siemens Gigaset 200, og den kan i hvert
fald ikke skrues særligt højt op. Jeg har læst, at B&O har god
lydkvalitet, men de er jo desværre også meget dyre. God lyd betyder jo
heller ikke nødvendigvis kraftig lyd, så jeg kunne godt tænke mig at
høre om andres erfaringer.

/Kjeld

Fra : Kent Glerup

Dato : 22-07-04 08:39

"Kjeld Borch Egevang" <keSLET@DETTEmail4us.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.

Hejsa

> [...]
> lydkvalitet, men de er jo desværre også meget dyre. God lyd betyder jo
> heller ikke nødvendigvis kraftig lyd, så jeg kunne godt tænke mig at

En Siemens-telefon har efter min mening en lidt "tynd" lyd. Ligeledes synes
jeg ikke man kan skrue så højt op på dem.

Jeg vil anbefale en Beocom4, som har en mere fyldig lyd, med mulighed for at
skrue ret højt op.
En Kirk Sonate er også en rigtig god mulighed. Den har som standard rimelig
kraftig lyd. Sonaten kan imidlertid programmeres til endnu kraftigere
volume, hvis man har de rigtige værktøjer...

MVH
Kent Glerup