Billig markise fra Harald Nyborg
Fra : Heidi N. K.

Dato : 21-07-04 17:41

Hej

Påtænker at købe en markise hos Harald Nyborg
Markisen er 3.5 x 2.5 meter og koster kun 1199 kr.

Det syntes jeg er billigt så derfor køber jeg måske en.

Er kvaliteten mon OK?
...har andre erfaringer med markisen vil jeg gerne have lidt feedback.

Markisen kan ses på www.harald-nyborg.dk søg på MARKISER
(Produktnr. 8156)

Mvh.

Heidi

Fra : Hans Ole Kjeldsen

Dato : 25-07-04 11:18

"Heidi N. K." <hnk451@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er kvaliteten mon OK?
> ..har andre erfaringer med markisen vil jeg gerne have lidt feedback.

Prøv at spørg i news:dk.forbruger der er der lidt mere trafik.