opret bruger
Fra : Ivar Madsen

Dato : 21-07-04 12:44

Jeg er i gang med at forsøge på at installere phpwebsite, under install skal
jeg oprette nedestående i mysql databasen.
Jeg har søgt så jeg er ved at blive tosset¹.

|The information you will need to enter here is as follows:

|Database username: The username you want to connect to your database as.
This user must have full access to the phpWebSite database.
| (root, joe, etc.)

Hvordan opretter jeg database brugeren?

|Database password: The password for the username you specified.
| (youwish, youhad, mypassword, etc.)

Og passwordet til denne, hvordan der?

|Database name: The name of the database to store phpWebSite tables in.
| (phpwebsite, mydatabase, yourdatabase, someotherdatabase, etc.)

Det er denne, ik'
mysql> create database phpwebsite;

|Table prefix: This is a prefix to append to all tables for this phpWebSite
|installation. This is used if you are installing multiple instances of
|phpWebSite into the same database. (Leave this blank if you are unsure.)

Selvom jeg bare kan efterlade det felt blankt, så hvad betyder det?

Jeg er ikke så god til engelsk, beklager.

¹ Nogen vil måske sige at jeg ikke kan blive det jeg er, men så mere tosset
da

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
http://milli.dk/webupdate/ nu i version 0.3.3 nogle sider meldtes konstant

Fra : Ivar Madsen

Dato : 21-07-04 14:48

Ivar Madsen skrev:

Efter en tur i byen, så fandt jeg det. Og " omkring "mysql_bruger_password" skal med.
Men hvad gør "flush privileges"?