IE 6 skift sprog
Fra : Olle

Dato : 21-07-04 12:17

Kan man ændre sproget på IE6. Da mine menuer er på engelsk og vil gerne
have dem på dansk.

Olle

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-07-04 13:24

Olle skrev:

>Kan man ændre sproget på IE6. Da mine menuer er på engelsk og vil gerne
>have dem på dansk.

Nej, desværre ikke.
--
Knud

Fra : Anders Lund

Dato : 21-07-04 16:03

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Nej, desværre ikke.

Det passer jo ikke helt. Man kan godt få sprogpakker til IE. Jeg må
indrømme at det er lang tid siden og kan ikke huske hvor jeg fik dem fra
- måske MSDN. Men jeg prøvede i hvert fald IE på alle mulige sprog med
skriftegn jeg ikke forstod.

Men nu når jeg tænker mig om kan det være at der ikke var en sprogpakke
til Dansk - og så har du jo egentlig ret Knud.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk