SB Live! + Epox 7KXA (KX133) = støj ?
Fra : Kristian Svane

Dato : 06-05-01 13:31

Hej,

Jeg har et SB live! kort siddende i mit Epox 7KXA bundkort med ViA KX133
chipset.

Når afspiller i winamp kommer der støj på, og nogle gange springer den 1 sek
over af sangen, og hvis jeg optager i cool edit kommer der også meget støj.

Jeg har hørt om andre med samme problemer, men er der en fix til dette ?

--
Venlig hilsen / Best regards
Kristian Svane, Swan

Fra : pedder

Dato : 07-05-01 20:08

Hej
Har selv sådan et kort, med samme problem. Men du kan slå hardware acc. fra
under direct X, men så mangler der ligesom nogle hestekræfter i spil.
Men det hjælper.
Eller prøv evt under FAQ på creative's http.

pedder

Kristian Svane <swan@nitro.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9d3g5q$2900$1@tnews.inet.tele.dk...

Fra : Nico_P

Dato : 09-05-01 16:40

Har I slået det lydkort fra der sidder på bundkortet???

altså ind i bios og disable det??

Syns ikke jeg får noget støj.. Hverken da jeg havde et SB Live! player 1024
eller nu hvor jeg har et SB Live! Platinium 5.1 :)

Greetings from Nico_P

Fra : pedder

Dato : 10-05-01 14:19

Jepper, det er slået fra i bios.