Linieskift for meget
Fra : Christian Rask

Dato : 20-07-04 12:51

Hej alle

Jeg har et lille script der udregner med data fra et formuarfelt
udregner hvilken tekst der skal stå som feltnavn.

<script type="text/javascript">
function tekst(){
document.getElementById('tekst').innerText =
document.form.tekst.value;
}
</script>

Men når jeg anvender den længere nede i <div id="tekst"></div>
optræder en linieskift på siden. Kan jeg ikke undgå det?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 20-07-04 14:02

Christian Rask wrote:

> [...]
>
> Men når jeg anvender den længere nede i <div id="tekst"></div>
> optræder en linieskift på siden. Kan jeg ikke undgå det?

Ingen problemer her - prøv lige at give et link til et eksempel.

mvh
Johan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-07-04 16:26

Christian Rask skrev:

>Men når jeg anvender den længere nede i <div id="tekst"></div>
>optræder en linieskift på siden. Kan jeg ikke undgå det?

Evt. kan du med css sætte margin-top: 0 eller margin-bottom: 0 på
din <div>.

Hvilken af dem afhænger af, hvor linjeskiftet kommer.
--
Knud