Aktivere formularfelt
Fra : Lisa

Dato : 20-07-04 11:28

Hejsa

Jeg har en formular der validerrer forskellige ting og sletter
indholdet af et felt hvis det er ugyldigt.
document.form.antal.value = ""; Men når jeg har "nulatillet"
felter forsvinder markøren og brugeren skal selv gøre feltet
aktivt igen med musen. Kan jeg får det til at ske automatisk?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 20-07-04 11:39

> [...]
> felter forsvinder markøren og brugeren skal selv gøre feltet
> aktivt igen med musen. Kan jeg får det til at ske automatisk?

Ja;
document.form.antal.focus();

MVH Jonas (aka Juke)

Fra : Lise