Besøgstæller...
Fra : Hans Bugsgang

Dato : 20-07-04 08:58

Hej gruppe
Jeg eksperimenterer med en besøgstæller på min hjemmeside. En
FrontPage-komponent. Jeg forventede, at den tæller antal besøg, men
den tæller en op for hver side i mit web der "ses". Hvad gør jeg
forkert. Besøgstælleren er placeret på en side med Fælles Kanter.
På forhånd tak Hans

Fra : Gevaldi

Dato : 20-07-04 09:53

Hans Bugsgang (slet ZXAI7) skriblede:
> [...]
> side i mit web der "ses". Hvad gør jeg forkert.
> Besøgstælleren er placeret på en side med Fælles Kanter.

Finder en anden der virker efter hensigten
og det kunne f.eks. være:
www.chart.dk

--
/Gevaldi

Fra : Anne Marie

Dato : 23-07-04 17:59

Hej Hans.

Jeg har netop sat en Newbie besøgstæller på min side. Jeg er absolut
nybegynder inden for "hjemmesidefaget" og synes Newbies hjemmeside er til at
finde ud af.
Du er velkommen til at se resultatet på www.hoeythomsen.dk - den sidder på
indexsiden og tæller kun første gang man kommer ind på siden - senere kan
man bladre tilbage til indexsiden uden den igen registrerer samme besøgende,
men der er en mængde forskellige indstillingsmuligheder + div. designs.
Desuden gæstebøger, forum m.m.

Hilsen Anne Marie

"Hans Bugsgang (slet ZXAI7)" <havebassin@ZXAI7hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:10903104330.574321076741537@dtext.news.tele.dk...

Fra : Gevaldi

Dato : 23-07-04 19:54

Anne Marie skriblede:
> [...]
> registrerer samme besøgende, men der er en mængde forskellige
> indstillingsmuligheder + div. designs. Desuden gæstebøger, forum m.m.

Så kan jeg fortælle dig at din tæller intet er
værd (undskyld), men hvergang man trykker
reload så tæller den opad og det er jo ikke
særlig smart.
Den startede på 56 da jeg kom ind på sitet
og så reloadede jeg 45 gange og hvergang
talte den opad.

Kik på www.chart.dk, for den tæller kun første
gang du kommer på siden og så skal der gå
minimun 20 minutter førend den tæller opad
igen fra dit IP nummer.

--
/Gevaldi

Fra : Anne Marie

Dato : 23-07-04 20:57

Ahaaaa - jeg undrede mig godt nok en del over, at siden har været så godt
besøgt her til aften Det er altså dig?? Jeg har ellers selv forsøgt det
samme fra arbejde, for at teste uden den talte op - hvordan kan det så lade
sig gøre????

Hilsen Anne Marie

Fra : Gevaldi

Dato : 23-07-04 21:01

Anne Marie skriblede:

> [...]
> godt besøgt her til aften Det er altså dig?? Jeg har ellers selv
> forsøgt det samme fra arbejde, for at teste uden den talte op -

Ja det ved jeg så ikke. Måske fordi det er
en sløv arbejdsplads

--
/Gevaldi

Fra : Anne Marie

Dato : 23-07-04 21:14

Det er det så ikke - der imod landsdelens største, og med god, hurtig
forbindelse, så det kan næppe være grunden. Herhjemme har jeg bredbånd og
her opdateres alt andet fint nok, så hvorfor skulle besøgstælleren så ikke?
Det er ikke fordi jeg ikke tror dig, min nysgerrighed er bare blevet vakt