Hvis Randers er en by i Jylleland...
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 20-07-04 01:01

Hvis nu man synes, at Randers ligger for langt væk, ku man jo lave et
kattetræf for København og omliggende øer... vil da gerne lægge hus til og
bor centralt på Frederiksberg... hvis nogen har lyst *S*
Vi er på ferie i kommende uge, men er derefter meget åben for forslag. Og
skulle da hilse fra Svedsken og sige, at alle kattenussere er velkomne til
hver en tid

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 20-07-04 15:54

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> skulle da hilse fra Svedsken og sige, at alle kattenussere er velkomne til

Hej Svedske og Svedskemor :)

....og hvis Frederiksberg er en by i København *smil*

Sikke da en glimrende idé :)

Jeg kan ikke lige komme med nogle datoforslag, men jeg vil gøre alt for at
komme uanset hvilken dato det bliver.

Håber andre har lyst, så vi kan få nogle gode, hyggelige katte-træf-timer på
Frederiksberg...og ikke mindst opleve Svedsken på slap line...eller...i
campingtelt *G*

Mange hilsner fra Miver og Mulles mor Heidi
http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/