NetGear og Webspeed
Fra : Steen Gellett

Dato : 19-07-04 23:34

Jeg har et par venner der har kødt en NetGear router i Telebutikken...
( de bor sammen )

De vil gerne spille MedalOfHonor, men nu er det sådan at hvis de vil
spille på samme server på nettet, så bliver den ene "disconnected" ligeså
snart den anden kommer på.............de kan sagtens spille alt det de vil,
BARE ikke på samme server ?? Nogen derude der kender NetGear
og ved hvordan den skal sættes op til webspeed og spil

PS ...Alt har virket tidligere hvor de bare havde købt en ekstra IP og
tilsluttet en hub .........men ikke efter de har købt router ( Hub er koblet
helt af )

Fra : Søren Andersen

Dato : 20-07-04 23:49

"Steen Gellett" <HejMedDig@NoSpam.Net> wrote in message
> [...]
> BARE ikke på samme server ?? Nogen derude der kender NetGear
> og ved hvordan den skal sættes op til webspeed og spil

Jeg kan huske at Unex routeren og til dels også Linksys have noget nært
samme problem, mener jeg har løst det et par gange med en firmware
opgradering af disse.

Har dog endnu ikke hørt om problemet på Netgear Routerne. Men jeg vil
foreslå at i forsøger med en firmware opgradering.

Jeg mener det er 11Mbit routeren der sælges i "TDC Butik", altså MR814v2 (du
kan se det på bagsiden af routeren). I så fald finder du linket til den
nyeste firmware her:

http://kbserver.netgear.com/products_automatic/MR814v2.asp

Forsøg først med 5.03 hjælper det ikke, så med 5.3

Hvis det er 54 Mbit routeren så finder du firmwaren her: (husk at kigge på
bagsiden om det er v1-v2-v3 eller v4)
http://kbserver.netgear.com/products/WGR614.asp

Jeg vil gerne lige høre fra dig om noget af ovenstående løser problemet.

Mvh
Søren Andersen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-07-04 10:25

On Wed, 21 Jul 2004 00:49:06 +0200, "Søren Andersen" <na@nospam.com>
wrote:

>Forsøg først med 5.03 hjælper det ikke, så med 5.3

Hmm, personligt ville jeg altid opdatere til den nyeste udgave - altså
5.3 i dette tilfælde.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : Peter Larsen

Dato : 22-07-04 17:19

Lasse Hedegaard wrote:

> Hmm, personligt ville jeg altid opdatere til den nyeste udgave - altså
> 5.3 i dette tilfælde.

Det er næppe hensigtsmæssigt "med garanti" ..

Men jeg forstår godt din hensigt.. nemlig at der BØR være færre fejl..

--
regards, Peter Larsen

Fra : Steen Gellett

Dato : 22-07-04 11:11

"Søren Andersen" <na@nospam.com> skrev i en meddelelse
> "Steen Gellett" <HejMedDig@NoSpam.Net> wrote in message
snip

> [...]
>
> Mvh
> Søren Andersen
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC

Okey..........skal nok melde tilbage når det er prøvet........