Helstegt pattegris, leje af grill køb af g~
Fra : Lancelot

Dato : 19-07-04 20:05

Er der nogen der har gode erfaringer med køb af gris, lam okse samt grill
til havefester, eller har du selv sådan en udlejning så ville det være helt
perfekt.

Håber ikke jeg har ramt helt ved siden af hvor jeg har postet mit indlæg!
(-:

Det skal foregå i Kastrup

Lancelot

Fra : Ole Jensen

Dato : 19-07-04 20:25

Lancelot <lancelot@NOSPAMlancelotdk.dk> wrote:

> [...]
> perfekt.
>
> Håber ikke jeg har ramt helt ved siden af hvor jeg har postet mit indlæg!

DU kan også prøve gruppen dk.kultur.mad+drikke, hvor du måske også kan
finde et svar.

mvh
Ole-J

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 19-07-04 20:22

Lancelot wrote:
> Er der nogen der har gode erfaringer med køb af gris, lam okse samt
> grill til havefester, eller har du selv sådan en udlejning så ville
> det være helt perfekt.

Umiddelbart vil jeg faktisk tro, at enhver slagter kan fikse det for dig

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Margrete Johansen

Dato : 20-07-04 15:48

"Lancelot" <lancelot@NOSPAMlancelotdk.dk> wrote in message
> [...]
> perfekt.
>
> Håber ikke jeg har ramt helt ved siden af hvor jeg har postet mit indlæg!

Hvornår?

Fra : Mark Schiller

Dato : 20-07-04 19:43

Tue, 20 Jul 2004 16:48:27 +0200, berigede "Margrete Johansen"
<mamajohsFJERN@worldonline.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Hvornår?

........ og hvad tid skal vi komme?

(sorry, kunne ikke dy mig, den lå _så_ lige for

/Mark

Fra : Michael

Dato : 19-07-04 21:18

Hej alle sammen
Jeg mener at slagteren på Jernbanealle ved Vanløse station har alt hvad du
skal bruge og så til en fornuftig pris

MVH Michael

Fra : Willy Jakobsen

Dato : 21-07-04 16:11

Metro har normalt pattegrise til en meget overkommelig pris - efterhånden
lukker de vist alle ind? men måske kender du nogen , der har et købekort
Mvh. Rufle

Fra : JHF

Dato : 21-07-04 21:15

Hej
Jeg steger/griller osv hele pattegrise, lam mm. hvis det kunne have
intereesse. Jeg har mere end 10 års erfaring, og kan kontaktes på 20675130
for oplysninger om pris mm.
Udstyret kan evt også lejes hvis du har mod på selv at klare det.
Jens