t68i original oplader
Fra : Olesen

Dato : 18-07-04 17:34

Hvor kan man få fat i en original T68i oplader ?

Hvad er cirkaprisen for en sådan ?

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-07-04 18:46

Olesen skrev :
> Hvor kan man få fat i en original T68i oplader ?
>
> Hvad er cirkaprisen for en sådan ?

Kik fx her
http://www.mytrendyphone.dk/shop/default.asp

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Peter Thomsen

Dato : 19-07-04 14:08

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> Kik fx her
> http://www.mytrendyphone.dk/shop/default.asp

Du kan da købe en af mig. Jeg har rigeligt med originale SE ladere. Giv en
pris.
Bor i Kbh, men skal til det jyske i slutningen af ugen.

--

Regards, yours truly madly
(-: Peter Thomsen

Remove "FJERN" if you want to mail me.

Fra : Olesen

Dato : 19-07-04 14:23

"Peter Thomsen" <herviljegikkehavereklamepostFJERN@FJERNhotmail.com> skrev i
en meddelelse news:pJPKc.26117

> Du kan da købe en af mig. Jeg har rigeligt med originale SE ladere. Giv
en
> pris.
> Bor i Kbh, men skal til det jyske i slutningen af ugen.

Pænt tak, men jeg har været så dum at købe en ny hos telebutikken til 249,-
Ren overpris I know, men nu kan jeg da tale i telefon igen..,o)

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-07-04 16:55

Olesen skrev :
> [...]
249,-
> Ren overpris I know, men nu kan jeg da tale i telefon igen..,o)

WoWWWWWWWWWWWw, jeg bruger CellShoppens rejse lader til 29,- ..... Levering
vel andre 29 spir og levering inden for 24 timer....
Det må være nogle vigtige samtaler

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Olesen

Dato : 19-07-04 17:14

> WoWWWWWWWWWWWw, jeg bruger CellShoppens rejse lader til 29,- .....
Levering
> vel andre 29 spir og levering inden for 24 timer....
> Det må være nogle vigtige samtaler

Ja, har set den original CST-13 på nettet til 98,-
Så endten er de for billige på nettet (non existent),
eller også er TDC for dyre.

Men nu er jeg da ovre dêt problem.

Fra : Peter Thomsen

Dato : 19-07-04 18:24

> [...]
> Levering
>
> Ja, har set den original CST-13 på nettet til 98,-
> Så endten er de for billige på nettet (non existent),

Pyt skidt, du er mobil igen, og det er det der tæller !