99,9% tilbage efter blodprop
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 18-07-04 13:59

Ja, så er det officielt. Devi er så tæt på at være sit sædvanlige
irriterende - og alligevel charmerende - selv, at det næsten er utroligt.

Følelsen er tydeligvis kommet tilbage i bagbenene, hun kan stå på dem uden
at vakle og jage fluer i vinduerne, hun kan tage de høje spring igen og hun
vakler kun en lillebitte smule når hun går. I går legede hun for første gang
i 11 dage - juhuuuuu. Og hun er også begyndt at lave ulykker igen.

Eneste forskel indtil videre er at hun stadig sover utroligt meget, men jeg
formoder det er ligesom med mig, der sover sygdom ud af kroppen. Hun virker
i hvert fald til at få det bedre dag for dag og det er bare skønt.

En lille ulækker ting jeg opdagede for en 4-5 dage siden var, at ringmusklen
tilsyneladende også var lidt påvirket af lammelsen. Hun havde i hvert fald
et problem med at komme helt af med det sidste af sin afføring. Løsningen
blev at jeg assisterede med toiletpapir når hun kom ud af bakken og så fik
hun et ordentlig skud kattemalt et par dage - og så var det problem løst.
Utroligt hvad man egentlig selv kan klare med det man har når det er
nødvendigt

Det var lige en lille servicemeddelelse for at berolige dem der har været
bekymret for Devi-musen. Hun er 99,9% i tip top form og er helt klar på et
kattetræf hvis der var nogen der kom til Randers (fiske fiske - fedte fedte
)

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- er din kat Årets Mis Randers?

Fra : Helle Madsen

Dato : 18-07-04 14:32

Hej Tina

Er utroligt glad for at høre at hun er kommet sig så godt
Der er ikke nogt værre end når ens dyr er syge.

Med ønsket om et langt og sundt liv fremover
Helle

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:40fa73f7$0$266$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 18-07-04 14:44

On 2004-07-18 14:58:30 +0200, "Tina Susanne Johansson"
<tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> said:

> Ja, så er det officielt. Devi er så tæt på at være sit sædvanlige
> irriterende - og alligevel charmerende - selv, at det næsten er utroligt.

Åh det var dejligt
Jeg skal indrømme at jeg syntes det lød grimt i sin tid.

> Hun er 99,9% i tip top form og er helt klar på et
> kattetræf hvis der var nogen der kom til Randers (fiske fiske - fedte fedte
> )

Der er jo liiidt langt fra Amager Det lød ellers hyggeligt.

--
Knus fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 18-07-04 23:06

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote in

> [...]
> har været bekymret for Devi-musen. Hun er 99,9% i tip top form og
> er helt klar på et kattetræf hvis der var nogen der kom til

Åhhhh, Tina, det er altså bare supergodt. Jeg er glad for at høre at
Devi(l) har det godt igen.
Men når mennesker har haft en blodprop får de blodfortyndende medicin
resten af livet. Giver man også det til katte?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.