ERICSSON.
Fra : Lillian

Dato : 18-07-04 12:57

Hej jeg søger en brugermanual til en EricssonA1018s, mon jeg kunne være så
heldig?

--
OZ1KLX og OZ9C.
Lillian og H:C:Hansen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-07-04 13:24

"Lillian" <oz1klx@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg søger en brugermanual til en EricssonA1018s, mon jeg kunne være så
> heldig?

en engelsk manual kan downloades på
http://www.sonyericsson.com/downloads/A1018s_UG_R2a_EN_Master.pdf

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Lillian

Dato : 19-07-04 07:46

Tak men når vi går ind på linket kommer der kun en firkant i venstre hjørne
og den kan man ikke åbne ved du hvordan man gør?

Fra : Thomas

Dato : 19-07-04 07:58

"Lillian" <oz1klx@stofanet.dk> wrote:

> Tak men når vi går ind på linket kommer der kun en firkant i venstre
> hjørne og den kan man ikke åbne ved du hvordan man gør?

Du skal bruge Adobe Acrobat Reader for at kunne læse .pdf filer:

http://www.adobe.com/products/acrobat/readermain.html

Derefter skulle du (måske efter en genstart af computeren) kunne åbne
filen.

--
/Thomas

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-07-04 08:11

"Thomas" <me@home.here> skrev i en meddelelse
> Du skal bruge Adobe Acrobat Reader for at kunne læse .pdf filer:

den hedder kun Adobe Reader nu, men ellers har du ret

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Lillian

Dato : 19-07-04 12:09

Hej igen vi Adobe Reader på pc,en men det vil ikke lykkedes alligevel det er
nok mig der klokker i det .Men tak for hjælpen jeg ved bare ikke hvordan jeg
så skal gøre.

Fra : Per Nielsen

Dato : 19-07-04 12:36

Lillian wrote:
> Hej igen vi Adobe Reader på pc,en men det vil ikke lykkedes alligevel
> det er nok mig der klokker i det .Men tak for hjælpen jeg ved bare
> ikke hvordan jeg så skal gøre.

Selvom du dobbelklikker på pdf-filen starter programmet ikke op?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-07-04 12:52

> [...]
er
> nok mig der klokker i det .Men tak for hjælpen jeg ved bare ikke hvordan

Så prøv den lidt længere vej, via dette link
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_2_2_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=8914&fid=1514
og højreklik på download og vælg "Gem destination som..." og så først åbne
den når du har downloaded den

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk