Siemens S65
Fra : DaneX

Dato : 18-07-04 12:50

WAUW en lækker telefon. Rigtig lækkert design.
Den ser ud til at have det hele jeg er efter - undtagen én ting... MP3
afspiller.
Kan det passe? Jeg har i hvert fald ikke kunne finde info om det
nogensteder.

Eller findes der MP3 afspilningsprogrammer i Java MIDP 2.0 som den kan
klare?

Er der nogen herinde, som har sådan en telefon og kan give en vurdering af
den ud fra en brugers synspunkt?

/Martin

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 18-07-04 21:18

Hej

"DaneX" <no@way.com> wrote:

>Er der nogen herinde, som har sådan en telefon og kan give en vurdering af
>den ud fra en brugers synspunkt?

Den kommer først på markedet om 2 - 3 uger.

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : DaneX

Dato : 18-07-04 21:49

> Den kommer først på markedet om 2 - 3 uger.

Nå ok. Jeg så bare på www.mobilpriser.dk at Aircom.dk kunne levere i løbet
af 2-3 dage og Salgsbutikken i løbet af 6-8 dage og ud fra tabellen så det
ud som om, at den kom ud allerede i uge 27.

/Martin