Kattepension på Møn/Lolland/Falster?
Fra : Lene Hansen

Dato : 18-07-04 07:17

Hej.

Kender nogen, der skal til Sydafrika 10 dage i november og som skal finde en
kattepension til deres (ellers meget udekat). Så de søger en kattepension i
nærheden af Møn. Kender nogen et godt sted?

Med venlig hilsen

Lene Hansen

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 18-07-04 08:12

"Lene Hansen" <le_ha@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kattepension til deres (ellers meget udekat). Så de søger en kattepension
> nærheden af Møn. Kender nogen et godt sted?

Kære Lene.

I Stubbekøbing på Nordfalster har Gitte Petersen katteinternat under Dyrenes
Beskyttelse + kattepension. Jeg har selv hentet en kat der og ville ikke et
øjeblik betænke mig på at sætte mine katte i pension der, hvis det blev
aktuelt.

Her er internatets hjemmeside med adresse og tlf.-nr.
http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/internater/532d0fc25bc7b59ac1256e2b00569b00?opendocument&exp=210dd4fe3ee9c01fc1256b7400688dfc

Mvh. Camilla Hæstrup

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 18-07-04 10:15

Hej Lene

Jeg kan ligesom Camilla anbefale Stubbekøbing, hvor en
veninde har fået passet sin kat et par gange.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Lene Hansen

Dato : 18-07-04 10:37

Tak. Det vil jeg lade gå videre, det er jo tæt ved Møn. Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Lene Hansen

Fra : Lene Hansen

Dato : 19-07-04 05:02

Hvordan er forholdene dér for en kat i pension? Er de i løbegård? Går de i
små bure eller hvordan?

Lene

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 19-07-04 07:25

Hej Lene

I stubbekøbing har de store gulv-til-loft bure og udekatte har, så vidt jeg
husker, mulighed for at komme ud i løbegård

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 19-07-04 09:06

"Marianne Hellemose" <hellemose.som3@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Lene
>
> I stubbekøbing har de store gulv-til-loft bure og udekatte har, så vidt
jeg
> husker, mulighed for at komme ud i løbegård

Gitte har en dejlig løbegård til både internat- og pensionskattene.
Internatkattene bliver først "blandet" sammen med de andre, når de er blevet
dyrlægetjekket, og hun er meget obs på karantæne osv. I det hele taget kan
hun & stedet slet ikke roses nok.

Mvh. Camilla Hæstrup